Hieperdepiep! Somoiso’s magazine Lees! (ken je ‘m nog? Check issuu) is genomineerd voor de Grand Prix Content Marketing. En niet één, maar twéé keer!

De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste content marketing-cases en de beste content producties in Nederland en België. De Grand Prix bestaat uit Awards voor de meest succesvolle strategieën en uit Deelbekroningen voor uitblinkende producties in specifieke deelgebieden.

Nominatie deelbekroning ‘Beste Magazine’
Somoiso zond Lees! Magazine in voor de deelbekroning ‘Beste Magazine’ en vandaag werd bekend gemaakt dat Lees! genomineerd is in deze categorie. De uitgangspunten voor de deelbekroningen liggen vooral op de kwaliteit van de content en de toepassing ervan in het gekozen kanaal. Natuurlijk supertrots dat we een nominatie binnen hebben gesleept!

Nominatie categorie ‘Beste Vernieuwing’
Naast de nominatie ‘Beste Magazine’ is Somoiso ook nog genomineerd in de categorie ‘Beste Vernieuwing’. Voor deze categorie kon niet worden ingezonden, maar zijn projecten geselecteerd door de vakjury.

Uitreiking
We blijven nog een poosje in spanning, want de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing Awards vindt plaats op 19 november in Utrecht. Tot die tijd duimen we zo hard als we kunnen!

Meer info over GPCM >